voor cliënten

Ben je cliënt van ASVZ? Dan vind je hier informatie die belangrijk voor jou kan zijn.

Informatie voor cliënten

Je vindt op deze pagina informatie over wat je moet doen als je een klacht hebt. Of over de huisregels. Je kunt de folders op deze pagina lezen. Of een filmpje bekijken. Natuurlijk kun je je begeleider vragen om je te helpen je de informatie niet kunt vinden.

koffie drinken.png

Cliëntvertrouwenspersoon

Bij ASVZ hebben we vier medewerkers die als vertrouwenspersoon werken. Je kunt bij hen terecht als je een klacht of een probleem hebt en er zelf niet uit komt. Je kunt bellen, whatsappen of mailen met een cliëntvertrouwenspersoon. 

We hebben begeleiding nodig. Zo simpel is het. En dat moet goed gebeuren. Het belangrijkste vind ik dat we goed verzorgd worden. En daarmee bedoel ik: dat we niet alleen komen te staan. We moeten zuinig op elkaar zijn.

Femke cliënt

Heb je een klacht?

Je kunt terecht bij de klachtenfunctionaris als je een klacht hebt. De klachtenfunctionaris bekijkt jouw klacht serieus en kan je helpen om een oplossing te vinden. Je hebt immers nooit zomaar een klacht over iets of iemand. Ook andere mensen die te maken hebben met jouw klacht kunnen hun verhaal vertellen aan de klachtenfunctionaris.

Een klachtenfunctionaris kiest geen partij voor iemand. Wat jij vertelt is net zo belangrijk als het verhaal van de ander. De klachtenfunctionaris onderzoekt je klacht formeel. Dat staat beschreven in de klachtenregeling van ASVZ.

De klachtenfunctionaris voor cliënten van ASVZ is Liesbeth Donken. Je kunt haar bellen op telefoonnummer 06 – 209 643 48. Je kunt een klacht indienen bij de klachtencommissie. In de klachtenregeling lees je hoe je dat kunt doen.

Liesbeth Donken_klachtenfunctionaris