We zijn er voor je

Om hulp vragen is niet altijd makkelijk. En soms weet je helemaal niet wat voor hulp je precies nodig hebt. De mensen aan de telefoon bij Klantadvies vertellen je graag over de mogelijkheden bij ASVZ.

‏‏‎ ‎

Aanmelden, hoe werkt het?

Heb je vragen?

Bel met de medewerkers van de afdeling Klantadvies op telefoonnummer 088 - 993 12 95. We zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00-16:30 uur, behalve op dinsdag dan tot 12.30 uur.

Wil je je aanmelden?

Via het digitale aanmeldformulier op deze pagina kun je je aanmelden bij ASVZ. Wil je het samen doen? Bel dan met de afdeling Klantadvies.

Wat moet je meesturen?

Een ondersteuningsplan, een onderzoeksverslag of een indicatiebesluit. Wanneer er sprake is van curatele, mentorschap of voogdij dan moet je een kopie van de beschikking van de rechtbank meesturen.

Hoe nu verder?

Als we je aanmelding hebben ontvangen, gaan wij kijken of we je bij ASVZ verder kunnen helpen.

Meer informatie nodig

Soms hebben we extra informatie nodig. Dus we kunnen nog wat extra vragen aan je stellen.

Aanmelding compleet

Als we je aanmelding helemaal compleet hebben, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Je gegevens bewaren

We bewaren je gegevens veilig in een digitaal systeem. We gaan vertrouwelijk om met de antwoorden die je op de vragen in het aanmeldformulier geeft.

Toestemming voor gegevens bewaren

Kunnen we je nu of binnenkort niet verder helpen? Dan verwijderen we jouw gegevens. Je kunt ook toestemming geven om je gegevens te bewaren. Misschien gaan we op een later moment verder met je in gesprek. Je kunt laten weten dat we je gegevens anoniem mogen bewaren. Dat betekent dat we dan niet weten dat deze gegevens bij jou horen. We kunnen dan van jouw antwoorden leren. Bijvoorbeeld waarom we je niet konden helpen. We vragen je om je toestemming als we de aanmelding afsluiten.