Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Klantadvies

Om hulp vragen is niet altijd makkelijk. En soms weet je helemaal niet wat voor hulp je precies nodig hebt. De medewerkers van de afdeling Klantadvies vertellen je graag over de mogelijkheden bij ASVZ. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 16.30 uur.

Contact met Klantadvies

[javascript protected email address]
Aanmelden

Advies en meedenken

Heb je een vraag over Ondersteuning Thuis, dagbesteding of wonen? Of bijvoorbeeld vragen over Diagnostiek en Behandeling? De medewerkers van de afdeling Klantadvies kennen de mogelijkheden binnen ASVZ. En kunnen samen met jou beoordelen of je bij ASVZ de zorg kan vinden die je wenst. Uiteraard denken ze ook mee over nieuwe vormen of aangepaste vormen van ondersteuning. Zij adviseren je ook bij andere vragen, zoals het inkopen van zorg of de wijze van financiering die nodig is.

Hoe werkt aanmelden?

1
Stap 1

Aanmelden

Meld je aan via het aanmeldformulier. Heb je vragen? Bel dan met de afdeling Klantadvies op telefoonnummer 088 – 993 12 95.
2
Stap 2

Informatie

Soms hebben we meer informatie nodig. Dan nemen we contact met je op en stellen we nog wat extra vragen.
3
Stap 3

De juiste ondersteuning

Als we je aanmelding compleet hebben, nemen we contact met je op. Samen zoeken we de juiste vorm van ondersteuning.

Ondersteuning op maat

Een cliënt kan een dienstverleningspakket op maat samenstellen bij het aanvragen van een indicatie. En aangeven of hij de zorg in natura of via een persoonsgebonden budget (PGB) wil ontvangen. Ook kan hij per onderdeel aangeven welke zorgaanbieder zijn voorkeur heeft. Cliënten met een Jeugdbeschikking of een WMO-beschikking kunnen ook terecht voor zorg. Het belangrijkste uitgangspunt bij de samenstelling van het dienstverleningspakket is de vraag van de cliënt. Afspraken tussen de organisatie en de cliënt (en/of ouders/vertegenwoordigers) leggen we vast in een Individueel Plan en in een zorg- en dienstverleningsovereenkomst.

Lees de folder: Wie betaalt wat?

Wachttijden

De wachttijden per dienst en locatie kunnen verschillen. De wachttijden voor wonen zijn zeer divers en afhankelijk van verschillende factoren. Mocht je voor jouw specifieke situatie meer informatie willen, neem dan contact op met de afdeling Klantadvies.

Bij Ondersteuning Thuis is de wachttijd afhankelijk van onder andere de hoeveelheid aanmeldingen op een bepaald moment, jouw specifieke vraag en het tijdstip waarop je de zorg wil ontvangen (overdag of avond). De teamleider die bij jou de intake doet, kan je hier meer over vertellen.