Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Medewerkers

Deze pagina is bedoeld voor medewerkers van ASVZ. Hier vind je handige informatie en links naar voor jou belangrijke applicaties.

Vertrouwenspersoon medewerkers

Een vertrouwenspersoon is er voor medewerkers die een ingrijpend incident hebben meegemaakt of die vastlopen in een situatie. En hierover vertrouwelijk willen praten met iemand die niet direct betrokken is. Je kunt praten over zaken zoals agressie, ongewenste intimiteiten, seksuele intimidatie of andere schokkende gebeurtenissen. Bij arbeidsconflicten kan een mediator ondersteuning bieden.

Werkwijze

De vertrouwenspersoon gaat zorgvuldig en vertrouwelijk om met de gesprekken. Dit betekent niet dat alles geheim blijft. Bij zeer ernstige misdrijven, volgens het Wetboek van Strafvordering, geldt een aangifteverplichting voor iedereen. Ook vertrouwenspersonen moeten zich hieraan houden. Er zijn dus wettelijke regels die de geheimhoudingsplicht van de vertrouwenspersoon beperken.

Vertrouwenspersonen zijn:

MijnASVZ - Sociaal Intranet

Ben je medewerker van ASVZ en wil je inloggen op MijnASVZ? Klik dan op onderstaande link.

Inloggen op MijnASVZ

Klachtenregeling

ASVZ vindt het belangrijk dat elke medewerker met plezier naar het werk gaat en tevreden is. Daarom hecht ASVZ veel waarde aan klachten en onvrede van medewerkers. Dit is niet alleen belangrijk voor de medewerker zelf, maar ook voor de organisatie om te leren en te verbeteren.

Een klacht betreft een situatie of gebeurtenis die jou of anderen met een dienstverband, stagecontract of vrijwilligerscontract bij ASVZ negatief beïnvloedt. Dit geldt ook voor mensen die door ASVZ zijn ingehuurd voor werkzaamheden.

Beleidsdocument klachtenregeling

Klokkenluidersregeling

Klokkenluiden kan grote gevolgen hebben, zowel voor de medewerker die een probleem meldt als voor ASVZ. In de klokkenluidersregeling staat hoe ASVZ en medewerkers moeten omgaan met (vermoedens van) misstanden in de organisatie. Deze regeling biedt duidelijke richtlijnen voor het melden en behandelen van zulke situaties.

Lees hier meer